nedelja, 30. oktober 2011

Prvenstvo Hrvaške končano

Tako kot včeraj nas je tudi v soboto pričakalo sončno in brezveterno jutro. V marini je bilo vse mirno in nobenemu se ni mudilo pripravljati barke. Regatni odbor je ob 11h dvignil "kodeks" in na vrsto je prišlo dolgočasno čakanje na veter. Pozno popoldne so nas vseeno poslali na morje, v upanju, da zapiha maestral. S čolnom smo se odvlekli okoli 5 milj na odprto morje, kjer je nato le zapihalo in okoli 15h smo imeli prvi štart. Ponovno je bilo zelo malo vetra in polje je bilo predolgo. Po 45 minutah jadranja so nam ponovno skrajšali polje in postavili cilj na tretji orci. V cilj sva prišli kot 2.

Drugo regato je zapihalo okoli 12 vozlov maestrala in naredil se je zelo dolg in velik val. Pri vožnji v krmo sva bili zelo hitri in vedno dobivali na razdalji proti ostalim. V orco sva imeli nekaj težav, saj sva imeli nastavitve jamborja za manj vetra. Na štartu je bilo manj in je nato pojačalo, nisva pričakovali takšnega pojačanja. Z drugo regato sva bili zadovoljni, saj sva se borili do zadnjih metrov in uživali v jadranju, čeprav je na koncu v cilju zmanjkalo le nekaj metrov za zmago. Tako sva zapisali še eno 2. mesto.

Nedeljsko jutro je bilo zelo podobno prejšnjima dvema. Prav tako sončno in brez vetra. Tokrat je bil regatni odbor nekoliko bolj odločen in nas poslal na morje že ob 9.30. Na morju smo čakali skoraj tri ure v popolni "bonaci", nakar so dvignili "kodeks nad A" in jadranje je bilo za danes končano.

Regato sva zsključili na drugem mestu. Sedaj ostajamo v Splitu  še do četrka na treningih s Hrvaško in Italijansko posadko. Upamo, da bo vreme bolj ugodno in bomo imeli kaj več vetra kot ga je bilo zadnje dni.